تفریح و هیجان در ۹ پارک آبی دبی

تفریح و هیجان در 9 پارک آبی دبی
جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 210729 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ | منبع: trip.ir
1380 بازدید
۲
2
ارسال به دوستان
پ

از آنجا که دبی، شهر بهترین‌ها است؛ بدون‌شک، بهترین پارک‌های آبی را نیز در همین شهر پیدا خواهید کرد.

تفریح و هیجان در ۹ پارک آبی دبی

پارک‌هایی مجهز و مدرن که همه روزهای سال پذیرای علاقه‌مندان به آب‌بازی و فعالیت‌های هیجان‌انگیز هستند. در این مقاله قصد داریم ۹ پارک آبی دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم. هر یک از این پارک‌ها، مکانی عالی برای تفریح و سرگرمی هستند و تجربه‌ای ماندگار برایتان رقم می‌زنند. این مطلب برای شما نوشته شده تا با پارک‌های آبی دبی، امکانات، قیمت بلیط و ساعت کار آن‌ها آشنا شوید؛ اما پیش از آن، برای رزرو بلیط هواپیما خارجی به وبسایت تریپ مراجعه کنید تا از تعطیلات هیجان‌انگیز نوروز ۱۴۰۳ در زیباترین شهر امارات جا نمانید.

۱. آتلانتیس؛ بزرگترین پارک آبی دبی

آتلانتیس یا آکواونچر (Aquaventure Waterpark) بزرگترین پارک آبی دبی، در زمینی به مساحت ۱۴۱ هکتار راه‌اندازی شده است. بیش از ۳۰ سرسره هیجان‌انگیز در پارک  وجود دارد و محل بازی کودکان و بزرگسالان، از یکدیگر جداست. برای استفاده از این سرسره‌های بی‌نظیر باید قدتان بیشتر از ۱۲۰ سانتی‌متر باشد؛ زیرا خطر غرق شدن برای افراد کوتاه‌قد وجود دارد.

آکواکوندا، بزرگ‌ترین سرسره آبی دنیا، در پارک آتلانتیس واقع شده است. این سرسره پارک آبی دبی، ۲۱۰ متر طول و ۲۵ متر ارتفاع دارد و آدرنالین شما را حسابی بالا می‌برد. یکی دیگر از سرسره‌های جذاب و پرطرفدار آتلانتیس، سرسره انتقام خدای دریا است که به سقوط آزاد پارک آبی دبی شهرت دارد. با این سرسره می‌توانید لذت سقوط را تجربه کنید. سرسره سرنوشت، سرسره رقابت، رودخانه خروشان، ترن آبی، استخر شیرهای دریایی، دلفیناریوم، آکواریوم و محوطه غواصی، سایر امکانات تفریحی موجود در پارک آبی آتلانتیس هستند.

آتلانتیس همه روزه از ساعت ۰۹:۱۵ تا ۱۸:۰۰ به روی عموم باز است. برای ورود به این پارک باید حداقل ۳۲۰ درهم پرداخت کنید. البته بازدید از دلفین‌ها، شیرهای دریایی و سایر بخش‌هیا پارک، هزینه‌ جداگانه دارد.

  • آدرس پارک آبی آتلانتیس دبی: جزیره نخل جمیرا،‌ نخل آتلانتیس، جاده کرسنت

۲. پارک آبی دبی وایلد وادی؛ مشهورترین پارک آبی دبی و خاورمیانه

در فهرست معرفی بهترین پارک آبی دبی، نوبت به وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark)‌ محبوب‌ترین پارک آبی در خاورمیانه و یکی از مجهزترین پارک‌های آبی دنیا رسیده است. اگر نمی‌توانید بین پارک‌های آبی دبی یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد ما، وایلد وادی است. این پارک بیش از ۳۰ سرسره، استخر و وسایل بازی متنوع دارد که همگی با‌کیفیت و ایمن هستند؛ همچنین بزرگ‌ترین استخر موج خاورمیانه در پارک وایلد وادی قرار گرفته است.

برج سورج،‌ سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا،‌ ترن مستر بلسترز و سرسره تنترم الی از محبوب‌ترین وسایل وایلد وادی به شمار می‌روند که بیشترین هیجان را انتقال می‌دهند. کودکان و بزرگسالان برای استفاده از بازی‌های موجود در پارک آبی وایلد وادی دبی باید به ترتیب مبلغ ۱۷۵ و ۱۹۵ درهم پرداخت کنند. این پارک همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰ باز است. با رعایت قوانین و نوع پوشش در پارک آبی دبی، ساعاتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

  • آدرس پارک آبی وایلد وادی دبی: منطقه ساحل جمیرا، خیابان جمیرا، روبه‌روی برج العرب
پارک آبی دبی وایلد وادی
پارک آبی وایلد وادی در دبی

۳. پارک آبی اسپلش ان پارتی؛ جدیدترین پارک ابی دبی

پارک اسپلش ان پارتی (Splash N Party) جدیدترین و جذاب‌ترین پارک آبی دبی برای بچه ها است؛ البته خانواده‌ها نیز می‌توانند به همراه کودکان خود در پارک حضور پیدا کنند. این پارک مملو از سرسره‌ها، استخرها و تفریحات هیجان‌انگیز اما ایمن است و اوقات خوشی را برای کودکان رقم می‌زند. پکیج‌های مختلفی برای برگزاری جشن تولد و مهمانی در پارک آبی اسپلش ان پارتی برای بچه‌ها تدارک دیده شده که هر کدام هزینه مشخصی دارند. کمترین هزینه برای ورود به این پارک، ۹۹ درهم است.

پارک اسپلش ان پارتی همه روزه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به روی علاقه‌مندان باز است؛ البته سه روز آخر هفته، یک ساعت بیشتر برای تفریح در پارک زمان دارید. این پارک آبی دبی در زمستان نیز فعال است و نزدیکترین پارک آبی امارات به فرودگاه بین‌المللی دبی محسوب می‌شود. مسافرینی که فرزند کوچک به همراه دارند، می‌توانند با بلیط تهران دبی ارزان سفر راحتی به این شهر داشته باشند و بلافاصله پس از فرود، به این مجموعه تفریحی مراجعه کنند.

  • آدرس پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی: جمیرا، منطقه الصفا ۲، خیابان A8

۴. پارک آبی اسپلش پد؛ امن ترین پارک مخصوص کودکان

پارک آبی اسپلش پد (Splash Pad Dubai) مخصوص کودکان طراحی شده و بسیار ایمن است؛ اما بخشی از آن نیز به والدین اختصاص دارد تا آن‌ها نیز حین بازی فرزندانشان سرگرم باشند. این پارک شامل سرسره‌ها، استخرها و وسایل بازی مختلف و هیجان‌انگیزی است که همگی آن‌ها ایمنی کامل دارند. برای ورود به پارک آبی اسپلش پد می‌توانید بلیط یک ساعته، دو ساعته یا بلیط یک روز کامل را خریداری کنید. کمترین هزینه برای ورود به این پارک، ۷۵ درهم است. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰ برای شنا و تفریح‌های آبی به این پارک ابی دبی در ساحل جمیرا مراجعه کنند.

  • آدرس پارک آبی اسپلش پد دبی: شمال ساحل جمیرا، نزدیک سینما روکسی

۵. پارک آبی لاگونا؛ از بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی لاگونا (Laguna Water‌park) در منطقه لامر، با داشتن بیش از ۱۰ سرسره متفاوت، تونل‌های آبی هیجان‌انگیز و رودخانه آرام، یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شود؛ همچنین وجود بخشی مخصوص موج‌سواری، باعث تمایز آن از سایر پارک‌های آبی دبی شده است. بازی‌های پارک لاگونا متناسب با سنین مختلف طراحی شده‌اند؛ ازاین‌رو شما می‌توانید به همراه خانواده و دوستان به این پارک آبی مراجعه کنید و نهایت لذت را ببرید. برای استفاده از امکانات این مجموعه هر نفر باید حداقل ۱۲۵ درهم پرداخت کند.

پارک لاگونا همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰ فعال است؛ اما پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۰۲:۰۰ به بانوان اختصاص دارد. پوشش زنان در پارک ابی دبی شامل یک لباس شنای مناسب است که باید توسط همه بانوان رعایت شود. لازم است بدانید که رعایت قوانین پارک ابی دبی، برای احترام به خود و دیگران الزامی است.

  • آدرس پارک آبی لاگونا دبی: منطقه لامر، خیابان جمیرا ۱
پارک آبی لاگونا
پارک آبی لاگونا؛ بهترین پارک آبی دبی برای کودکان

۶. پارک آبی آیس لند؛ بهترین پارک آبی خارج از دبی

در فهرست معرفی بهترین پارک آبی دبی، نوبت به پارک آیس لند (Ice Land Water Park) رسیده است. این پارک حدود ۱۰۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است؛ البته بزرگسالان نیز می‌توانند از برخی سرسره‌ها و استخرها استفاده کنند. سرسره‌های بلند و هیجان‌انگیز، استخرهای آب‌گرم و جزیره مرجانی پارک آبی آیس لند از جاذبه‌های این مجموعه هستند. ناگفته نماند که آیس لند یکی از پارک های آبی ارزان دبی نیز محسوب می‌شود.

برای تفریح در آیس لند و استفاده از وسایل بازی موجود، حدود سه تا چهار ساعت زمان نیاز دارید. از آنجا که مجموعه آیس لند بارها باز و بسته شده، بهتر است پیش از مراجعه حضوری، با ورود به سایت اصلی پارک، اطلاعات دقیق درباره ساعت کار و قیمت بلیط پارک آبی دبی کسب کنید.

  • آدرس پارک آبی آیس لند دبی: راس‌الخیمه، جزیره الحمرا

۷. دریم لند؛ ارزانترین پارک ابی دبی

پارک آبی دریم لند (Dreamland Aqua Park) با مساحت ۲۵۰ هزار متر مربع، یکی از وسیع‌ترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شود. بیش از ۲۵ نوع سرسره در این پارک وجود دارد که طول برخی از آن‌ها به ۴۰ متر می‌رسد. مجموعه آکوا پلی نیز با بیش از ۱۹ بازی، برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است. البته تفریحات دریم‌لند به اینجا ختم نمی‌شود؛ بلکه یک مسیر اتومبیل‌رانی نیز در این پارک تعبیه شده که طرفداران بسیاری دارد.

مجموعه دریم لند برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب است و ساعت‌ها باعث سرگرمی افراد می‌شود. اگر در انتخاب پارک‌های آبی دبی دچار تردید هستید، دریم‌لند را انتخاب کنید؛ زیرا این مجموعه علاوه‌بر بازی‌های متنوعی که دارد،‌ از ارزانترین پارک های آبی دبی به شمار می‌رود و هزینه ورودی آن فقط ۷۵ درهم است.

  • آدرس پارک آبی دریم لند دبی: ال شبکه، ام القوین

۸. شهربازی و پارک آبی لگولند؛ مجموعه ای از بازی های هیجان انگیز

شهربازی و پارک آبی لگولند (Legoland) مجموعه‌ای از بازی‌های هیجان‌انگیز را در خود جای داده و انتخاب مناسبی برای کودکان کمتر از ۱۲ سال محسوب می‌شود؛ زیرا بسیار ایمن طراحی شده است. البته همه سنین می‌توانند از بازی‌های این پارک استفاده کنند. قایق‌سواری در رودخانه مصنوعی و سقوط آزاد از سرسره‌های کوتاه و بلند، گوشه‌ای از ۴۰ بازی متنوع لگولند هستند. طراحی این پارک به شکل لگو انجام شده و دوست‌داران این بازی را به وجد می‌آورد.

ورود افراد کمتر از سه سال به شهربازی و پارک آبی لگولند رایگان است. افراد بالای سه سال نیز باید حداقل ۲۹۵ درهم برای ورود به مجموعه و استفاده از بازی‌ها و امکانات پرداخت کنند. لگولند روزهای هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و آخرهفته‌ها از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰ پذیرای علاقه‌مندان است.

  • آدرس شهربازی و پارک آبی لگولند دبی: خیابان شیخ زاید، مقابل مجمع‌الجزایر جبل علی

۹. واندرلند؛ قدیمی ترین پارک آبی دبی

پارک آبی واندرلند دبی (Wonderland Theme & Water park) در سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شود. این پارک بیش از ۳۰ نوع سرسره و وسایل بازی دارد و همه سنین با سایزهای مختلف می‌توانند برای تفریح و سرگرمی به آن مراجعه کنند؛ البته پارک واندرلند در حال حاضر به‌منظور بازسازی غیرفعال است و تاریخ دقیق بازگشایی آن مشخص نیست.

  • آدرس پارک آبی واندرلند دبی: خیابان الریاض

لذت تفریح در پارک های آبی با تور دبی تریپ

شهر دبی مجموعه‌ای از بهترین تفریح‌ها و سرگرمی‌ها را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین تفریح‌های امارات نیز پارک های آبی دبی هستند. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله بتوانید بهترین پارک آبی دبی را با توجه سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید.

اگر هنوز برنامه‌ای برای تعطیلات سال نو ندارید، می‌توانید با بررسی قیمت تور دبی و خرید آن، بهترین نوروز عمرتان را در این شهر تجربه کنید. آژانس مسافرتی تریپ با برگزاری بهترین تورهای خارجی و ارائه ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی، ۱۷ سال است که در کنار گردشگران عزیز ایرانی بوده و برای ارتقای سطح صنعت توریسم خارجی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای آشنایی با انواع تور خارجی و مشاهده برنامه سفر و یا رزرو بلیط هواپیما ارزان به وبسایت www.trip.ir مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :شروین اکبری

      پارک آبی دبی وایلد وادی یکی از بهترین تجربه های زندگیم بوده، واقعا پیشنهاد میکنمش