احراز هویت (KYC) اجباری صرافی مکسی (MEXC)، بهترین صرافی جایگزین؟

احراز هویت (KYC) اجباری صرافی مکسی (MEXC)، بهترین صرافی جایگزین؟
پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 234351 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ | منبع: coinex.com
626 بازدید
۲
5
ارسال به دوستان
پ

همان‌‌طور که می‌دانید زمان ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال، یکی از مراحل انجام احراز هویت است.

احراز هویت (KYC) اجباری صرافی مکسی (MEXC)، بهترین صرافی جایگزین؟

البته این نکته را باید ذکر کنیم که در همه صرافی‌ها احراز هویت یا KYC اجباری نیست و همه کاربران می‌توانند در آن‌ها ثبت ‌نام و فعالیت کنند. اما این روزها شاهد نشر یک خبر یا به‌عبارتی هشدار، به ایمیل کاربران ایرانی و برخی از مناطق که در لیست مناطق دارای محدودیت خدمات‌دهی هستند، از طرف صرافی MEXC هستیم که موضوع آن، اجباری شدن احراز هویت (KYC) است.

صرافی مکسی تا کنون هیچ اجباری برای KYC درنظر نگرفته بود ولی به تازگی این شرط نیز به شروط فعالیت در این مجموعه اضافه شده و موجب نگرانی اکثر کاربران این صرافی، مخصوصا تریدرها و سرمایه‌گذاران ایرانی شده است، لذا این اشخاص به دنبال یک جایگزین مناسب برای صرافی MEXC هستند. ما در این مقاله سعی داریم یکی از معتبرترین صرافی‌های جهانی یعنی کوینکس را به عنوان جایگزینی مناسب برای صرافی مکسی معرفی کنیم و به تشریح دلایل آن بپردازیم.

کوینکس جایگزینی مناسب برای صرافی MEXC

کوینکس یکی از فعال و معتبرترین صرافی‌های خارجی در جهان است که به ‌دلیل خدمات و ویژگی‌های خاص خود از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و کاربران بی‌شماری از سراسر دنیا در این مجموعه فعالیت و خرید و فروش می‌کنند. این صرافی از سال ۲۰۱۷ کم کار خود را شروع کرده، خدمات ارزنده‌ای را برای مشتریان خود درنظر گرفته و به‌صورت مداوم در حال به‌روزرسانی محصولات خود و نوآوری و خلق شگفتی در پلتفرم معاملاتی خود است.

یکی از مزایای کوینکس نسبت به صرافی MEXC اجباری نبودن احراز هویت در این صرافی است. همین ویژگی باعث شده کاربران ایرانی نیز برای سرمایه‌گذاری و انجام معاملات در کوینکس با محدودیت روبه‌رو نخواهند شد. اگر این سوال در ذهن شما مطرح شده که چرا از میان تعداد زیادی صرافی، کوینکس می‌تواند بهترین جایگزین برای صرافی مکسی باشد، در ادامه به توضیحی جامع در این زمینه پرداخته‌ایم.

کوینکس جایگزینی مناسب برای صرافی MEXC

ویژگی‌های کوینکس

کوینکس همان‌‌طور که ذکر شد از معتبرترین صرافی‌های جهانی است که کاربران بی‌شماری در آن از سراسر دنیا فعالیت می‌کنند. این صرافی خدمات ارزنده‌ای به کاربران خود ارائه می‌دهد و روزبه‌روز بر محبوبیت خود به ‌واسطه همین خدمات ویژه‌، می‌افزاید. در ادامه دلایل استفاده از کوینکس و جایگزین کردن این مجموعه به جای صرافی MEXC را ذکر می‌کنیم.

۱- عدم نیاز به احراز هویت

صرافی مکسی با اجباری کردن احراز هویت برای برخی از کاربران خود، مشکلات زیادی را برای این افراد ایجاد کرده و آن‌ها را وادار به خروج سرمایه خود از این صرافی یا احراز هویت به هر طریقی کرده است. از دلایل جایگزین قرار دادن کوینکس به جای مکسی، اجباری نبودن احراز هویت در این صرافی است که هیچ محدودیتی برای کاربران خود مخصوصا ایرانی‌ها ندارد.

۲- پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز

کوینکس یکی از معدود صرافی‌هایی است که بیش از ۹۰۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کند و دست سرمایه‌گذاران را برای تشکیل یک سبد معاملاتی متنوع باز گذاشته است. این مجموعه با حساسیت بالا به لیست کردن رمزارزهای خود اقدام کرده و خوب، سریع و کامل بودن را هدف خدمات ‌دهی خود قرار داده است. این قابلیت به حرفه‌ای بودن صرافی کوینکس و تیم این مجموعه اشاره دارد.

۳- جذاب و کاربر پسند بودن

رابطِ کاربری زیبا و آسان تاثیر بسزایی در جذب کاربر و همچنین خستگی ناپذیر بودن آن در زمان استفاده از یک پلتفرم معاملاتی دارد. اکثر کاربران به دلیل استفاده راحت از صرافی کوینکس و رابط کاربری ساده آن، ابراز رضایت کرده‌اند.

۴- حفظ ذخایر ۱۰۰ درصدی

در بازار ارز دیجیتال کمتر اتفاق افتاده که یک صرافی قابلیت حفظ ذخایر ۱۰۰ درصدی را داشته باشد. کوینکس یکی از بزرگ‌‌ترین صرافی‌های حال حاضر دنیاست که حفظ ذخایر صد در صدی از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد آن محسوب می‌شود.

۵- داشتن محصولات متنوع و کاربردی

کوینکس با بهره‌مندی از یک تیم حرفه‌ای و متخصص، همیشه در حال خلق شگفتی و نوآوری بوده و محصولات متنوعی را عرضه کرده است. محصولاتی نظیر فیوچرز، اسپات، مارجین، بازار ساز، سپرده‌گذاری و مواردی از این قبیل، دست‌آوردهای تیم طراح و حرفه‌ای این مجموعه هستند که روزبه‌روز بر محبوبیت آن می‌افزاید.

۶- پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از مهم‌‌ترین دلایلی که موجب شده کوینکس در میان ایرانیان محبوبیت بالایی کسب کند، پشتیبانی از زبان فارسی توسط این صرافی است. این مزیت باعث شده فارسی زبانان به‌سهولت از محیط کاربری و پلتفرم معاملاتی این مجموعه استفاده کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

۷- برخورداری از صفحه مخصوص بازار سازها

این صرافی با طراحی یک صفحه ویژه مختص بازار سازها، به این افراد فرصت فعالیت و درآمدزایی داده است.

۸- پشتیبانی صرافی کوینکس

این صرافی از کاربران خود به‌ صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌کند تا اگر در انجام معاملات یا استفاده از یک محصول با مشکل مواجه شدند، بتواند راه‌ حل ‌های مناسب و به موقعی را ارائه دهد و مشکل این افراد را به ‌سرعت برطرف کند. این مزیت موجب شده تریدرها با خیال آسوده معاملات خود را انجام دهند.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که فعالیت در بازار کریپتوکارنسی را برای کسب درآمد بالا انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از مزایای صرافی کوینکس بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه بزرگ مراجعه کنید و با مشاورین در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

باتوجه به خبری که از صرافی MEXC در مورد اجباری شدن احراز هویت به گوش می‌رسد، اکثر کاربران ایرانی این مجموعه به دنبال یک صرافی مناسب برای جایگزین کردن آن هستند. در حال حاضر بهترین صرافی که بدون نیاز به احراز هویت به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد، صرافی کوینکس است که با حمایت همه جانبه از کاربران و محیط جذاب و کاربرپسند خود، توانسته رضایت این افراد جلب کند و محیطی امن و مطمئن را در اختیار سرمایه‌گذاران بازار رمز ارزها قرار دهد. اطلاعات تکمیلی در مورد ویژگی‌ها و خدمات این مجموعه را می‌توانید در سایت کوینکس مطالعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :معصومه آشکاری

      کی بشه از این شر احراز هویت راحت بشیم واقعا کشورمون تریدر های خیلی خوبه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا معصومه جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید