دسته بندی ها

راهکاری برای کاهش استرس امتحانات

راهکاری برای کاهش استرس امتحانات

کاهش استرس امتحان , تمرین‌های ذهن آگاهی روش آسانی برای بهبود سلامت روان در مواقع استرس است..

چگونگی کاهش استرس امتحان

کاهش استرس امتحان , نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد تمرین‌های “ذهن آگاهی” روش آسانی برای بهبود سلامت روان در مواقع استرس است.

با رسیدن زمان امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان شرایط استرس‌زایی را تجربه می‌کنند
و طبق یک مطالعه جدید تمرین‌های ذهن آگاهی به بهبود سلامت روان آنان کمک می‌کند.

نکاتی برای راه کاهش استرس امتحان

ذهن آگاهی به معنی توجه کردنِ عمدی و تمرکزی پذیرا و بدون قضاوت به رخ دادن افکار،
هیجانات و محسوسات در زمان حال، روشی قدیمی است
که امروزه و در شرایط استرس‌زای زندگی مدرن طرفدارانی پیدا کرده است.
در این روش فرد روی زمان حال تمرکز کرده و در لحظه زندگی می‌کند.

در این مطالعه کارشناسان انگلیسی مشاهده کردند دانش‌آموزانی که تمرین‌های ذهن آگاهی انجام داده‌اند در زمان امتحانات میزان استرس کمتری داشته‌اند.

کاهش استرس امتحان راه حل هایی برای کاهش استرس امتحان

در این بررسی ۶۱۶ دانشجو شرکت داشتند و تمامی آنان تحت مشاوره قرار گرفتند اما گروهی از آن در تمرین‌های ذهن آگاهی شرکت کردند.

همچنین بخوانید :  چطور به انگیزه تحصیلی فرزندمان کمک کنیم

به گزارش هلث دی‌نیوز، کارشناسان مشاهده کردند
تمرین‌های ذهن آگاهی نه تنها سطح استرس را کاهش می‌دهد
بلکه احساس آسایش در دانش‌آموزانی که این تمرین‌ها را انجام داده‌اند بیشتر است.

ایسنا


برچسب ها : راهکاری استرس امتحانات

راهکاری برای کاهش استرس امتحانات

گزارش تخلف

با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه این سایت مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق نشانی ایمیل زیر اطلاع دهید.

mr.nashenas3@gmail.com

خبرهای تازه

داغ ترین اخبار